Wat wij doen

Crisishulp (gezinnen, scholen, oorlog)

Stichting Embrace biedt hulp in oorlogsgebieden wanneer daar de middelen voor zijn. Dit wordt gedaan in samenwerking met anderen en alleen met vaste, betrouwbare contactpersonen. Voorbeeld hiervan is de Oekraïne. Hulpgoederen komen terecht bij kindertehuizen, ouderen, roma-kampen en een deel gaat door naar het front.

Door de continue samenwerking in Tapiobicske met de burgemeester en social worker wordt er zo nodig ook daar crisishulp geboden. Dit is hulp variërend van extra eten, medicijnen tot kleine aanpassingen aan woningen. Extra hulp wordt ook geboden aan verschillende scholen in Tapiobicske en omgeving, één locatie hiervan is speciaal onderwijs, waar veel hulp nodig is. Hulp aan scholen krijgt vorm in het leveren van educatie, sport en andere materialen die nodig zijn.

Doneren

Wil jij een bijdragen leveren? Dat kan! Doneer via onze donatie pagina. Door dit project financieel te ondersteunen wordt jij onderdeel van wat er gedaan wordt en stel je ons in staat om veel mensen te bereiken en te helpen.