Bestuur Stichting Embrace

We stellen je graag voor aan het bestuur van Stichting Embrace.

Telefoonnummer: 0036205181165

Michel van Boxtel

Michel is getrouwd en vader van 3 kinderen. Vanaf jongst af aan is hij een visionair en pionier geweest. Samen met zijn vrouw, Janet van Boxtel, heeft hij in 2011 Stichting Embrace opgericht. In Hongarije hebben ze samen verschillende projecten opgezet en zijn ze leidinggevende van team Hongarije. Michel is worshipleider in de Korall Church die is opgericht door Stichting Embrace voor de daklozen en armen. Overal waar hij komt zet hij zijn sociale, pastorale en praktische kwaliteiten in gecombineerd met een gezonde dosis humor. Michel is energiek en dat is ook te zien in alles wat hij doet.

Telefoonnummer: 06-40946306

Misha Bax

Misha komt uit Nederland en is getrouwd met Marge. Samen hebben ze 3 kinderen. Misha heeft een achtergrond in de gezondheidszorg en christelijke bediening, met diploma’s in christelijke bediening en sociaal werk. Toen hij in zijn vroege tienerjaren naar arme landen reisde voor outreach ontwikkelde hij een hart voor de armen. Hij heeft een passie om mensen te helpen en dichter bij God te brengen.
Met zijn vrouw hebben ze een specifiek hart voor de Filipijnen en zien een bediening daar in de nabije toekomst.

Telefoonnummer: 0646355793

Rianne van der Slikke

Rianne is getrouwd en heeft 2 biologische kinderen. Samen met haar echtgenoot heeft ze een gezinshuis. Hun dagen zijn gevuld met het bieden van een veilige omgeving voor de kinderen die aan hen zijn toevertrouwd. Een thuis waar ze kunnen genezen van wat ze meegemaakt hebben en kunnen opgroeien tot stabiele en gezonde volwassenen. Daarnaast leidt Rianne een worship-team in Rafael Goes en heeft ze een hart voor gebed.

Gebed

Wil jij op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt en ondersteunen in gebed? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! Gebed is belangrijk en onmisbaar in ons missiewerk, zowel voor alles wat we doen als persoonlijk. Wil jij op een meer intensieve manier in gebed om ons heen staan neem dan contact met ons op.

Aanmelden voor onze nieuwsbrief