Vacatures

Missie mogelijkheden

De activiteiten van Stichting Embrace zijn erg divers o.a. bezoeken van daklozen op straat, het organiseren van inloopochtenden, kerkdiensten, voedselpakketten uitdelen, het brandhout project, hulp bij reparaties en leefbaar maken van woningen, Tiny- house woningen, hulptransporten naar de Oekraïne, etc.

Wil jij meehelpen?

Er zijn veel verschillende mogelijkheden en voor iedereen is er iets! Wij hebben een werkzaamhedenlijst opgesteld en zijn hier mee aan de slag gegaan. Wil jij meehelpen met deze werkzaamheden en onze andere projecten? Download de lijst en neem contact met ons op.

Missiehuis Somogyi

Het terrein en de werkplaats Somogyi worden gebruikt voor de opslag van gereedschappen, bouwmaterialen en hulpgoederen. Het is net als de Béke udvar een belangrijke locatie van waaruit veel werkzaamheden en ontmoetingen plaatsvinden. Vanaf het begin is er de visie geweest om op deze locatie de ruimte en mogelijkheid te creëren voor verblijf van;

• vrijwilligers die voor korte of lange termijn komen helpen,
  • vrijwilligers die een specifiek een project willen opzetten
  • zendelingen en anderen die het nodig hebben om uit te rusten, een time-out te nemen of te herstellen

Inmiddels is er met dit plan gestart, maar om de “deuren open te gooien” voor dit onderdeel van Stichting Embrace moeten er nog een aantal werkzaamheden uitgevoerd worden.

Béke udvar

Op deze locatie verblijft 1 van de teamleden van Embrace. Daarnaast is deze locatie van groot belang voor groepen die ontvangen worden en de mensen in de wijk zelf.

Op deze plek willen we een aantal activiteiten gaan opzetten in de toekomst:

• Organiseren van buurtactiviteiten
  • Organiseren van activiteiten voor jongeren
  • Tweedehands kleding uitgifte (huidige locatie is tijdelijk)
  • Een fietsen/brommer reparatie werkplaatsje
  • Extra opslag voor hulpgoederen
  • Een moestuin, fruitbomen en groentetuin (grotere opzet) en uitgifte van deze opbrengst
  • Tiny houses voor vrijwilligers die voor korte of lange termijn komen helpen en/of een project willen opzetten en voor mensen die tijdelijke opvang nodig hebben.