Ontmoet ons team

Zendelingen werkzaam voor Stichting Embrace zijn voor hun persoonlijke levensvoorziening afhankelijk van giften. Via de link onder hun verhaal kunt u direct een gift overmaken. Door financieel te ondersteunen wordt u deel van wat er gedaan wordt onder de allerarmsten. Stichting Embrace is in het bezit van een ANBI-status, uw giften zijn aftrekbaar voor de belasting.

We stellen je graag voor aan ons team in Hongarije

Uitgezonden sinds 2015

Michel van Boxtel

Michel is getrouwd en vader van 3 kinderen. Vanaf jongst af aan is hij een visionair en pionier geweest. Samen met zijn vrouw, Janet van Boxtel, heeft hij in 2011 Stichting Embrace opgericht. In Hongarije hebben ze samen verschillende projecten opgezet en zijn ze leidinggevende van team Hongarije. Michel is worshipleider in de Korall Church die is opgericht door Stichting Embrace voor de daklozen en armen. Overal waar hij komt zet hij zijn sociale, pastorale en praktische kwaliteiten in gecombineerd met een gezonde dosis humor. Michel is energiek en dat is ook te zien in alles wat hij doet.

Coach: Rienk den Toonder

Direct doneren aan Michel

Uitgezonden sinds 2015

Janet van Boxtel

Janet is getrouwd en moeder van 2 kinderen. Samen met haar man Michel heeft ze in 2011 Stichting Embrace opgericht. Janet was in Nederland werkzaam binnen de (Christelijke) hulpverlening en heeft een passie voor de allerarmsten. Dat is zichtbaar in de onvoorwaardelijke liefde die zij toont aan de mensen om haar heen. Ze spreekt in Korall Church, coördineert en werkt mee binnen de projecten, dient 2 dagen in de week op een internationale school, verricht administratie en houdt zich bezig met media en communicatie voor Stichting Embrace.

Coach: Elly van Hekke

Direct doneren aan Janet

Zendeling sinds 2023

Zsofia

Zsofia is officieel full-time kerkelijk werker geworden van Koral Church en teamlid van Embrace sinds november. Ze zal zich inzetten op de zondagen en de inloopmomenten. Daarnaast is ze gedreven om meerdere dingen op te gaan zetten voor de bezoekers van Koral en tijdens de inloopmomenten. Zsofia gaat mee tijdens het straatwerk en zal, op gepast tempo, haar werkzaamheden uitbreiden waarvoor zij een hart en passie heeft.

Coach: Janet van Boxtel

Direct doneren aan Zsofia

Wonend in Hongarije sinds 2016

Dick en Ineke

Dick en Ineke wonen in Hongarije sinds 2016. Ze hebben 2 zoons, 2 dochters en 8 kleinkinderen. Beide hebben ze een rugzak aan ervaring binnen de pleegzorg en een hart vol liefde en warmte. Vertrokken met o.a. het doel om zich in te zetten voor dak en thuislozen, zetten ze zich wekelijks in tijdens de inloopochtend en zijn samen een vast gezicht bij Korall Church. Een hand op de schouder, een vriendelijk woord, mensen laten ervaren dat ze geliefd zijn. Naast deze inzet zijn ze op dinsdagmorgen actief in een tehuis voor meervoudig gehandicapten.

Gebed

Wil jij op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt en ondersteunen in gebed? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! Gebed is belangrijk en onmisbaar in ons missiewerk, zowel voor alles wat we doen als persoonlijk. Wil jij op een meer intensieve manier in gebed om ons heen staan neem dan contact met ons op.

Aanmelden voor onze nieuwsbrief