Join us

Doe met ons mee

Er zijn verschillende manieren waarop jij kunt helpen en onderdeel kunt worden van Stichting Embrace.

Kom ons helpen

Heb jij jezelf altijd al in het buitenland willen inzetten? Bij Stichting Embrace kan je een aantal dagen of weken komen helpen in Hongarije!

Er zijn uiteenlopende werkzaamheden mogelijk, bekijk hier de verschillende mogelijkheden die er zijn en welke bij jou past!

Geven

Wil jij financieel ondersteunen? Alle hulp, projecten en ondersteuning uitgevoerd door de zendelingen en vrijwilligers van Stichting Embrace worden o.a. mogelijk gemaakt door giften.

Groepsreizen

Zin in een bijzondere en leuke ervaring? Groepsreizen zorgen voor een bewustwording aan beide kanten. Voor de deelnemers is er het bewust worden van de eigen rijkdom aan de ene kant en de armoede en problematiek aan de andere kant. Het proeven van een andere cultuur met andere waarden, normen en omgangsvormen.

Deze aspecten bij elkaar zorgen ervoor dat iedereen die een reis met Stichting Embrace meemaakt met een rugzak aan ervaring naar huis gaat. Voor de ontvangers van de hulp is er het besef en de ervaring dat er wel degelijk mensen zijn die om hen geven, dat ze van waarde zijn en dat hulp kan worden gegeven op een basisvan onvoorwaardelijke liefde en gelijkwaardigheid.

Zendeling/vrijwilliger voor lange termijn

Wil jij voor langere termijn ons komen helpen in Hongarije? Stichting Embrace gaat graag met je in gesprek. Samen met jou kijken we naar je kwaliteiten en hoe deze ingezet kunnen worden bij Stichting Embrace.

Gebed

Wil jij op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt en ondersteunen in gebed? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief! Gebed is belangrijk en onmisbaar in ons missiewerk, zowel voor alles wat we doen als persoonlijk. Wil jij op een meer intensieve manier in gebed om ons heen staan neem dan contact met ons op.

Aanmelden voor onze nieuwsbrief