Wat wij doen

Begeleidingsprogramma

(Houtproject, boodschappen, werkproject)

Begeleidingsprogramma (Houtproject, boodschappen, werkproject)

Iedere winter deelt Stichting Embrace brandhout uit om op deze manier de mensen door de winter heen te helpen zonder in de kou te zitten.  Maandelijks ontvangen ook een aantal huishoudens een boodschappenpakket, hoewel het niet mogelijk is om iedereen te helpen, is ieder pakket een plek waar geholpen kan worden! Binnen het werkproject van Stichting Embrace helpen nu structureel 2 plaatselijke bewoners. Één ervan is degene die het “winkeltje” draait, de andere wordt algemeen praktisch ingezet. Voor hun inzet krijgen ze een vergoeding die hun in staat stelt beter te kunnen zorgen voor hun gezin. Als er groepen zijn wordt er bewust voor gekozen om ook dan hulp in te zetten van plaatselijke bewoners vanuit dit project voor b.v. het koken.

Doneren

Wil jij een bijdragen leveren? Dat kan! Doneer via onze donatie pagina. Door dit project financieel te ondersteunen wordt jij onderdeel van wat er gedaan wordt en stel je ons in staat om veel mensen te bereiken en te helpen.