En de stappen zijn…

Soms dan heb je van die momenten dat je denkt; “Waar ben ik aan begonnen?” Gelukkig zijn die momenten niet vaak en als ze er zijn dan is het niet voor lang. De periode waarin we zitten is een tijd van veel zaken en veel verschillende zaken. Michel en ik verlangen dan ook enorm naar de overstap en dat we ons kunnen bezighouden met 2 dingen. Ons gezin en onze missie.
Absoluut, natuurlijk besef ik, en Michel ook, dat ook dan het net zo druk zal zijn met periodes. Maar nu moeten we onze aandacht richten op veel meer verschillende dingen. Simpelweg, omdat we nog banen hebben naast alle andere dingen waar we al voor meer dan 50% inzitten.
Dat maakt dat ik wel eens flink moet zoeken naar die geweldige “niks box” die mannen schijnen te hebben. Die kan ik maar moeilijk vinden hoor! Even gewoon met niets bezig zijn in je hoofd..uhm..ik weet nog steeds niet hoe dat moet.
De groepsreis van komende zomer met jongeren uit de CGK uit Goes was binnen 24 uur volgeboekt! Onvoorstelbaar en een enorm geschenk 32 jongeren. Wat zullen ze weer veel kunnen gaan betekenen voor de mensen in Hongarije.
Ik spreek expres over groepsreis, omdat we hebben besloten het deze zomer bij deze reis te houden. Afgelopen 2 jaar hebben we er 2 gedaan, maar vanwege de drukte die bij onze verhuizing komt kijken hebben we besloten het deze zomer bij 1 te houden.Niet alleen voor Michel en mij, maar ook voor de kinderen lijkt ons dat een verstandige beslissing.
Ja, inderdaad dat lees je goed! Ons vertrek! We gaan er nu toch echt voor. De kinderen worden deze week ingeschreven bij de school in Boedapest en spullen die we niet tot nauwelijks gebruiken worden ingepakt. We zijn bereid en enthousiast om te gaan!
koffers2 Vaak krijgen we de reactie; “spannend zeg”, misschien gedeeltelijk soms wel, maar het gevoel wat overheerst is “hè hè, eindelijk!”. De twee dingen die het spannendste zijn is het financiële stukje rond krijgen en een goede huurder vinden voor ons huis. Maar ook hierin hebben we vertrouwen.
Zoals u ook kunt lezen in onze nieuwsbrief is dat we op zoek zijn naar mensen. Mensen die tijd en energie willen steken in het verbeteren van mensenlevens in Hongarije. Want dat is waar iedereen het voor doet. Dat is waar je mee bezig bent als je verbonden bent met Embrace!
We zijn op zoek naar een coördinator groepsreizen. Deze persoon(en) is/zijn o.a. bezig met groepen/kerken/organisaties informeren en motiveren om met een groep te komen dienen in Hongarije. Daarnaast zijn we op zoek naar mensen die zich actief gaan inzetten om fondsen/partners te werven i.v.m. financiën.
Heb je interesse om met deze zaken aan het werk te gaan (of andere) , neem dan z.s.m. contact met ons op!
visje161